اخبار نمایشگاهینمایشگاه

اولین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز با حضور ۴۰ برند معتبر از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار خواهد گردید.

دکتر شهرام حسین نژاد دانشور مدیر نمایشگاههای دوره ای صنعت کفش کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت :

شهرام دانشور
اولین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز با حضور ۴۰ برند معتبر از شهرهای تبریز،تهران،اصفهان،همدان،شیراز،قم،هیدج زنجان و اردبیل از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار خواهد گردید.
نظر به اینکه در کشور فقط در ۷ استان تولید کفش صورت می‌پذیرد لذا شاهد حضور تولید کنندگان از تمامی شهرهای حوزه تولید در این نمایشگاه هستیم و تولید کنندگان بروزترین و جدیدترین محصولات تولیدی خود را به دید عموم خصوصا بنکداران و مغازه داران استان‌های جنوبی کشور خواهند گذاشت.
دکتر دانشور ادامه داد:
نظر به اینکه در استان‌های جنوبی تولید کیف و کفش صورت نمی‌پذیرد این نمایشگاه می‌تواند تعامل فی مابین حوزه تولید و مصرف را بیش از پیش ایجاد نماید و با خرید تولیدات داخلی توسط بنکداران و فروشندگان از واردات و قاچاق کیف و کفش به استان‌های جنوبی نیز کاسته میگردد.
مدیر نمایشگاههای دوره ای صنعت کیف و کفش کشور در ادامه افزود:
بنکداران و فروشندگان کفش میتوانند با حضور در این نمایشگاه ضمن خرید مستقیم از تولید کنندگان حاضر به قیمت مناسب از تولید داخلی نیز حمایت نمایند.
این نمایشگاه از ۱۴ الی ۱۷ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *